Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Mart 2016 Cumartesi

Kalbin bir dili olsa , en zor dillerden olur ve yazıldığı gibi de okunmazdı ...



Kalbin bir dili olsa , en zor dillerden olur ve yazıldığı gibi de okunmazdı , zorlardı ...

Mutlu olmak iki nefes arası kadar yakın iken , di _li geçmiş zamanlı hayatlarda çoktan seçmeli hayatlar yaşıyorsunuz.

Doğduğum yerde de değil , doyduğum yerde değil, sevdiğim yerde huzurluyum 

Soyutlamadan sevenlerdenim, yok farklı bir numaram, bu yüzden de fazla öyle alisilagelmez değilim , yangından ilk terkedilenim , yadırganıyorum , alıştım o da korkudan ... 

Gökten üç elmanın düştüğü bir gerçek , onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine doğru mu ? ciddi bir muhamma.

2 yorum:

  1. Canım benim. Çok beğeniyorum yazılarını muhteşemsin. Ben kalbin dili olduğunu düşünenlerdenim. gizli bir dili var kalbin. Yaradanın verdiği sevgi denilen muhteşem bir güç var. Dünyanın en güzel gücü. seviyorum seni Göknil'im. oOkadar tatlı yazıyosun ki sarılıp şapur şurpur öpesim geliyor seni. Öpüşelim ozaman bitanem. muckkkkkkkkkkk mucccckkkkkkkk.

    YanıtlaSil
  2. Değişik bir yazı olmuş. http://ogretmensozleri.blogspot.com a da beklerim.

    YanıtlaSil