Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Ekim 2015 Perşembe

Tanrının bahsettiği noktalardayım, başkalarına söylendiği aşk sığınıyor olmak ...

Sus buzum birkaç aydır diyorum ,

Tanrının bile inkar ettiği yaralarla nefes alıyorum , hatta  ben ...

Nefesimden bir haberdarlar   , tanrı bile umursamıyor be ...

 İnan o bana yetiyor mu?

Tanrı ya ...

Az la yetindiriyor ama başkasında kalan ruhunu benle tamamlıyor,en bencil tarafınla...

Lakin benim ruhum benim ötesinden  sana az geliyor ,

Susuyorum ya ben,

Arabesk ruhlu değilim diyorum...
Ama nefes alışında bitecek ...

Ama kaç cihanın bilmediğim noktalarında;

Kaç yalana inandırılmaya çalışır bu şapşik ruhum ,


O atladı ama ben oralardayım duruyorum hala
Eş zamanlı  :)

Yazla mı sıvadım güneşi  aşkı;

Yada üç beş yüzüme vuran kış güneşi ile mi  kara kış mı ilan etti kışı
alacak diye, ,,

 az buçuk aşktan bahsedecek o ben

Susuyorum ya ben ...
Yazı yalanla , kışı yalanla ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder