Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Ağustos 2015 Pazar

'Sağ' kalmak için 'sol' yanıma sığındım artık ...


Kafanı gökyüzü kaldırıp baktığında aynı gök kubbede aynı yıldızları seninle beraber görmek bana huzur  en önemlisi güven veriyordu .

Ne kadar uzak olsam da sana , aynı gök kubbeyiz, belki ortak seçilen yıldızlarımız dahi vardır diye gülümser iken ben .

 Atladığım bir şey olduğunu farkettim , 

 O gök kubbe tüm insanoğlunun ortak alanı ,

Zalimi de , hırsızı da , katilide şuan o gökyüzüne kafasını kaldırıp aynı yıldıza bakıyor olabilir .

O yüzden kimseyi mucizeleştirmemeli  ...

Gelişine yaşamalı , anca işin içinden çıkamadığında el yordamı ile yaşamaya başvurmalı ...

Zorlaştırmamalı , alt tarafı iki kalp atışından ibaret iken biz ;

Kalbe dayanılması zor acılar yükleyip yormamalı kalbi ,

Dedim ya ard arda atan iki tık o , sadece tek sesli melodi o ...

Durup nefes aldığın duraklarda sadece geçici huzur veriyor diye  gökdelenler kurmamalı insan...

Nasıl sevmeyi , öğreniyorsak korkmayı da öğrenmeli insan ki ...

Bir daha aynı yere o şimşekler düşmesin ...

İkame aşkları mesken tutan kalpler , dalgalı kur gibi yaşanmışlıklar .

Nerdeyse hataların nedenini yedikleri organik besine atacak insanlar...

 Fazlasıyla gdo 'lu ruhlar ...

Ben anladım ki , bu devirde gerçekten seven leylaları cadı diye yakıyorlar...

Bize yazık oluyor diye mahdur gözükmekte değil ,

Aldığım tüm yaralarla kan revan kendi kalbime sığındım ...

'Sağ' kalmak için 'sol' yanıma sığındım artık ...


1 yorum:

  1. Sol yanına sığınman kalbin fazla zarar gördüğü için onu korumaya almak içindir diye düşündüm bir an.Nasılsın güzel,asil duruşlu belli ki hayat mücadelesini tek başına veren Göknil'im. .Sen sustuğunda ,arıyor gözlerim seni.Umudunu kesmemiştir inşallah diye içimde dualar geçiriyorum.Duraklar artık güven vermiyor.Taşıtların ne saati belli,ne de düzenleri NE DE GÜVENİLİRLİKLERİ.Sanki bir tamim gelmiş toptan erkeklere Tüm sevgiye dair umutla başlanan arkadaşlıklarda giriş-başlangıç ve sonuç neredeyse hep aynı.Sevgiler canım.Stilin üzerinde çalışmanı dilerim,zira o kadar güzel ve başarılı cümlelerin,aslında anlatılamıyacak kadar nefis ifade tarzın var.Dök içini yavrum.İçinde seni hırpalayan hiç bir şeyin yer kaplamasına izin verme.Sevgilerimle.Ece ablan..

    YanıtlaSil