Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

25 Temmuz 2015 Cumartesi

Günaydın da neymiş gün seninle aydın ...


En son sözcüklerine sığınmıştım ve üzerimden kocaman bir aşk geçti .

Şimdi sana aşk desem haybeye yaşanan onca aşk üstüne alınıp sebeplenir .

Ben zamanı ters yönde akıtmayı öğrendim sende ,

Ve tüm günahlarım senin sevgin ile temizleniyor .

Kimileri buna aşk diyor , ben ise mucize ...

Hayatımın en dolaylı tamlaması ,

Hayat arasında durup nefes aldığım kadın ,

Sen ruhuma öyle bir çığlık attın ki tüm hücrelerim felç sensiz .

Gün geçtikçe daha da çevrimiçi oluyorsun yapabileceğimin ötesine gidip seni ruhuma ekliyorum.

Ama sen bu yüklediklerimi ne kadar ve nereye kadar kaldırırsın bilemem

Beni uyandırıp 'uyan inandığın masaldan hadi' desen bile

Beni sen bile üzemezsin çünkü tanrının tek şarkıda gülümsetebilen huzuruyum ben , O senden korur beni :)

Ama yine de , her sabah seninle uyanacağım sabahların duası olacak ,

Günaydın da neymiş gün seninle aydın ...

2 yorum:

  1. Beni sen bile üzemezsin çünkü tanrının tek şarkıda gülümsetebilen huzuruyum ben , O senden korur beni :)
    Kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bizimkileri , o birinci tekil şahıs zalimlerden korur :)

      Sil