Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Haziran 2015 Pazar

Sessiz Monologlar 1 ...



Biraz sesli düşünelim mi ?

Ya da sen buna sessiz monologta diyebilirsin ,

Kendini nasıl iyi hissedeceksen tabi   ...

Biliyor musun  ?  sadece 'Günaydın ' demek için çok nedenin var iken ,  sen bunu görmüyorsun ...

Milenyumda pollyanna  mı olur deme bana , ne yazık ki  nefes aldığın sürece 'pollyanna 'sın...

Bırak artık antidepresan kafasını , bir süre alkolde alma ...

Gökyüzüne en son ne zaman baktın diye sormuyorum sana ,

 Çıplak ayakla toprağa ne zaman bastın diye sorum da yok sana  .

Her gün sabahın bilmem kaçında kalkıp evrak çantanı savaş silahı gibi kullanırken ;

Sen gel de bir de  ,  hissettiğin her duyguyu yor aşka  ,

Oh ne ala  ;

Meğer ne meraklıymışız izlediğimiz her filmin başrol oyuncusu olmaya ,

Dünya tamam da  ;

Aşk bizim etrafımız da mı dönüyor ?

Yada sen mi durumları zorlaştırıyorsun  ?

Kendini bana saatlerce bıkmadan anlatabilirsin ,ama sen en son kendine sana ne zaman anlattın ?

Bunu sorarlar adama  ...

Durum karşısındaki tutumun değil de , tutum karşısındaki durumuna bakılıyor;

Ne yazık ki  ,  öyle adam yerine koyuluyorsun bu dünya da  ...



3 yorum:

  1. çok sesli düşündüm:)) vede sorguladım kendimi zaman zaman... ne kadar benziyorum bu yazıalnlara;P eyvah eyvahh:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aslında yaşanmışliklar dogrultusunda hepimiz ayniyiz .... sessiz monologlar yapmayı düşünüyorum ne dersiniz ? Yapalim mi böyle bir köşe ?

      Sil
    2. olabilir aslında .. kulağa hoş geliyor:))

      Sil